کدام گرمکن صندلی بهترین است
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

سرنشینان اتومبیل در زمستان به جز بخاری به چه چیز دیگری نیاز دارند؟ بله یک صندلی گرم و نرم‌تر!

یک گرمکن صندلی خوب، شما را در سرمای زمستان گرم نگه خواهد داشت. اگر ماساژور داخلی نیز داشته باشد چه؟ تصور کنید، بیرون سرد و برفی است، اما شما احساس گرما و راحتی می‌کنید. و اگر از کمر درد رنج می‌‌برید هم ماساژ آرامش بخش تا مقصد می‌تواند به شما کمک کند که درد را از خود دور کنید. اما بهترین گرمکن‌ صندلی فابریک موجود در بازار کدامها هستند؟ در این مقاله گرمکن صندلی ماشین را با ماساژور و بدون ماساژور به شما معرفی می‌کنیم.

 

کدام گرمکن صندلی بهترین است

 

بررسی مقایسه‌ای گرمکن ها

 

این موارد از پرفروش‌ترین‌ گرمکن‌های اتومبیل هستند: گرمکن صندلی بالشتکی بیسیکس 12 ولتی سیاه با با کنترل دمای 3 طرفه و گرمکن صندلی بالشتکی 12 ولتی واگان 9438 با پشتی کمری.

رتبه‌بندی آنها تقریبا برابر است و حدود 70? از مشتریان از خرید آنها رضایت داشته‌اند. تعداد نظرات مشتری‌ها نیز برای هر دو یکسان است.

تنها تفاوت بزرگ آنها این است که محصول واگان پشتی کمری دارد، در حالی که محصول بیسیکس ندارد. همچنین، هنگام آزمایش هر دو صندلی، برخی از کاربران مشاهده کرده‌اند که پارچه مدل واگان نرمتر و راحت‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، تسمه بیسیکس ماندگارتر و با دوام‌تر است. نقطه اشتراک هر دو مدل هم این است که هر دو خروجی 12 ولت DC و کنترل دما 3 طرفه دارند و به سرعت گرم می‌شوند.

همانطور که می‌بینید، تفاوت مهمی بین این دو وجود ندارد، به همین دلیل می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

 

گرمکن صندلی ماشین با ماساژ

 

کاور گرمکن صندلی ماشین 10 موتوره FS8812 جدید پنج ستاره، این مدل گرمکن سه برابر گران‌تر و مدرن‌تر است. این مجموعه هوشمند، از امکانات فراوانی برخوردار است. کدام صندلی ماشینی وجود دارد که یک ماساژ درست و حسابی را همراه با گرما را در اختیارتان قرار دهد؟ شاید عجیب باشد اما مشتریان به این محصول 5 ستاره داده‌اند و حداقل 1700 مشتری در حال حاضر در مورد این محصول نظر داده‌اند و 64 درصد از آنها از محصول راضی بوده‌اند.

ما خیلی سریع توانستیم معمای آپشن ماساژ را حل کنیم.

معلوم شد که تشک نمی‌تواند با توپ‌های غلطان ماساژ مکانیکی دهد. اولین نکته در دفترچه توضیحات محصول، هشدار صادقانه‌ای نوشته است: این ماساژور، یک ماساژور شیاتسو نیست. اگر به دنبال یک ماساژور شیاتسو هستید، این محصول را نخرید. این فقط یک ماساژور ویبره‌ای، بدون توپ غلطان است. موضوع صحبت، 10 موتور ویبره‌ای است. آنها در قسمت‌های مختلف بدن قرار می‌گیرند: گردن، پشت، ران. و لرزش آنها فرد را یا ریلکس و یا شاداب می‌کند. به همین دلیل تولیدکننده‌ها سه سطح سرعت ماساژ و چهار نوع برنامه ماساژ برای این محصول معرفی کرده‌اند.

این گرمکن صندلی ماشین را می‌توان هم در خانه و هم در دفتر نیز استفاده کرد. درواقع این ماساژور به همین منظور طراحی شده است. اما آداپتور خودرو، این دستگاه را به یکی از جالب‌ترین ابزارهای خودرو تبدیل می‌کند. قسمت گرمایشی، تنها در پایین گرمکن است، بنابراین از لحاظ آپشن گرمایی، کیفیت این مدل نسبت به موارد قبلی پایین‌تر است. اما آپشن ماساژور این محصول، یک مزیت رقابتی جدی است.

 

بهترین گرمکن صندلی

گرمکن صندلی ماشین با ماساژور ویبره‌ای با آپشن گرما درمانی

 

هزینه این ماساژور و گرم‌کن صندلی ماشین زیاد بالا نیست. کتف، کمر و ران با این محصول ماساژ می‌گیرند. می‌توانید برای رهایی از استرس، درد، تنش و گره‌ها، آپشن‌ها را انتخاب و سفارشی کنید. چهار حالت و دارای چهار تنظیم شدت است. این مجموعه شامل دو آداپتور AC و DC است که به شما امکان می‌دهد از آن در جایی که نیاز دارید استفاده کنید: نه فقط در ماشین ، بلکه در دفتر و یا حتی در خانه. در هر حال، این محصول می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای افرادی باشد که از درد پشت رنج می‌برند.

 

ماساژور و گرمکن پشت و شانه شیاتسو FS8801 جدید پنج ستاره

 

ماساژور پشت، گردن، شانه، کمر و پا است که شامل چهار گره ماساژ است. این محصول باتری شارژی ندارد، اما به لطف آداپتورها، امکان استفاده از آن در خانه و در ماشین وجود دارد. این محصول علاوه بر گرمایش، عضلات را تسکین می‌دهد و خستگی را برطرف می‌کند. محصول پس 15 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود و طبق نظر مشتری‌ها، این نکته مهمی است، به ویژه در ماشین و هنگام رانندگی. اما توصیه نمی‌شود از آن در هنگام رانندگی در جاده‌ها استفاده کنید.

 

آیا گرمکن صندلی اتومبیل می‌تواند خطرناک باشد؟

 

هنگام استفاده از گرمکن صندلی اتومبیل، دستورالعمل‌های ایمنی را دنبال کنید. با این محصول نیز باید مانند سایر ابزار الکترونیکی احتیاط کنید، یعنی مطمئن شوید که به درستی وصل شده است و هیچ مایعی در اطراف آن وجود ندارد. برای محافظت بیشتر از مدارهای کوتاه در شرایط اضطراری، از قطعات ضد آب استفاده می‌شود.

همچنین لازم است بدانید که استفاده نامناسب و طولانی مدت از گرمکن صندلی اتومبیل می‌تواند منجر به سوختگی حرارتی شده و موجب قرمزی پوست می‌شود. کارشناسان انجمن سوختگی تایید می‌کنند که طی چندین دهه مشخص شده است که سوختگی‌های حرارتی ممکن است از قرار گرفتن سطح پوست در معرض به دمای بالا برای مدت طولانی مدت ناشی شود.

برای جلوگیری از تمام پیامدهای منفی استفاده از گرمکن‌های صندلی ماشین، لزومی ندارد به کل آنها را کنار بگذارید. اکثر گرمکن‌های صندلی خودرو به صورت اتوماتیک خاموش می‌شوند و به مدت طولانی بیش از حد گرم نخواهید شد. این زمان نیز معمولا بین 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. اگر گرمکن شما چنین آپشنی نداشت، درجه حرارت را بیش از حد بالا نبرید و فراموش نکنید که بعد از گرم شدن، دستگاه را خاموش کنید.





:: برچسب‌ها: گرمکن‌ صندلی فابریک ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: